استاندار لرستان گفت: طرح گازرسانی در 503 روستا استان به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ بازوند گفت: تمام مدیران موظف هستند که نهایت کمک و حمایت را در توسعه و ارتقا وضعیت مناطق محروم از جمله بخش محروم ززوماهرو و شول‌آباد انجام دهند.

وی افزود: عمده مصوبات این جلسه زیرساختی بود که 24 مصوبه را در این جلسه به تصویب رسید و برای تامین زیر ساخت‌های شول‌آباد 24 میلیارد تومان نیاز است.

استاندار لرستان با بیان اینکه آسفالت 6 کیلومتری مسیر آبشار چکان توسط راه و شهرسازی باید انجام گیرد، گفت: یکی از کارهای که باید در مناطق محروم صورت گیرد این است که شرایطی فراهم شود تا مردم پای کار بیایند.

بازوند افزود: در این راستا توافق‌نامه‌ای با بانک سینا بسته شده که تسهیلات با نرخ 18 درصد در اختیار مردم قرار دهد که 50 درصد آن از محل اعتبارات عمرانی و 5 درصد دیگر را بنیاد مستضعفان کمک می‌کند.

وی افزود: مدیران نباید برای انجام فعالیت‌ها همه چیز را منوط به داشتن اعتبار کنند در حالی‌که بسیاری از فعالیت‌ها با برنامه‌ریزی مناسب‌تر و با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود قابل انجام است.

استاندار با بیان اینکه زیر ساخت‌ها باید برای سرمایه‌گذاری فراهم شود، گفت: سند اقتصاد مقاومتی در راستای عدالت بنیانی در این مناطق محروم در این سند به‌طور ویژه دیده شده است.

بازوند با اشاره به گازرسانی در سطح استان، افزود: خوشبختانه طرح گازرسانی در شهرستان الیگودرز سرعت خوبی داشته است.

وی گفت: تا قبل از دولت تدبیر و امید 327 روستا در استان گازرسانی شده در حالی‌در این مدت طرح گازرسانی در 503 روستا به بهره‌برداری رسیده است.

استاندار لرستان افزود: 24 مصوبه در این جلسه مصوب شد که از نظر ریالی بیش از 24میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این مصوبات لازم است.

انتهاي پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.