مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت: ۵۰۳ روستای لرستان طی سه سال اخیر گازرسانی شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حشمت الله شمس خرم آبادی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از مجموع ۲۵ شهر لرستان، ۲۳ شهر گاز رسانی شده اند اظهار داشت: در حال حاضر کار مطالعات گاز رسانی به دو شهر «شول آباد» و «درب گنبد» نیز انجام شده است.
 
وی با بیان اینکه بر اساس مجوزهای صورت گرفته کار گاز رسانی به شهر درب گنبد از طریق خط انتقال ششم سراسری صورت می گیرد عنوان کرد: در این راستا طی امسال عملیات اجرایی به این شهر در استان کلید خواهد خورد.
 
مدیر عامل شرکت گاز لرستان همچنین به اجرای عملیات گاز رسانی به شهر «شول آباد» اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه عملیات گاز رسانی به شهر برای هر خانوار حدود ۱۱ میلیون تومان بوده ما برای این کار از طریق «سی ان جی» اقدام خواهیم کرد.
 
شمس خرم آبادی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه لرستان دارای دو هزار و ۸۰۰ روستا بوده که از این تعداد هزار و ۵۳۰ مورد بالای ۲۰ خانوار هستند افزود: از این تعداد روستای بالای ۲۰ خانوار، هزار و ۲۰۰ مورد شرایط گازرسانی از طریق خط لوله را دارند.
 
وی بیان داشت: همچنین ۳۳۰ روستای بالای ۲۰ خانوار دیگر نیز به روش «سی ان جی»، «ال پی جی» و «ال ان جی» گاز رسانی خواهند شد.
 
مدیر عامل شرکت گاز لرستان با بیان اینکه در مجموع ۸۳۰ روستای لرستان تا کنون گازرسانی شده اند گفت: از این تعداد ۵۰۳ روستا طی سه سال اخیر گاز رسانی شده اند.
 
شمس خرم آبادی بیان داشت: همچنین در قالب پروژه های اقتصاد مقاومتی باید تعداد روستاهای گازا رسانی شده لرستان به هزار روستا برسد.
انتهای پیام /ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.