مدیر امور برق شهرستان کارون گفت: به مناسبت هفته دولت، 8 پروژه روشنایی معابر، برق رسانی و ساماندهی شبکه برق در این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت توکلی اظهار کرد: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 800 میلیون ریال در مسیر جاده کوت امیر و جاده آبادان به بهره برداری رسیدند.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون و پس از انجام پروژه ساماندهی شبکه برق و پاکسازی کامل برق های غیرمجاز، تامین روشنایی معابر به منظور بهره مند کردن روستاهای این شهرستان از نعمت روشنایی جزو اولویت ما بوده که از جمله این اقدامات نصب سامانه روشنایی معابر برای مسیر ارتباطی 35 روستا از توابع این شهرستان بوده است.

توکلی گفت: ساماندهی، تامین و توسعه برق روستاهای غزاویه بزرگ، تامین برق و احداث شبکه روشنایی روستاهای امام حسین(ع) و قلعه کوچک و کوی منتظری، احداث روشنایی بین سه راهی جنگیه و منازل کوت امیر از جمله پروژه های هستند که در هفته دولت بهره برداری شدند.

وی ادامه داد: در این پروژه ها نسبت به نصب 17 دستگاه ترانسفورماتور، 279 اصله پایه بتونی و 25 کیلومتر کابل خودنگهدار اقدام شد.

توکلی درخصوص جزئیات بیشتر روشنایی معابر گفت: این طرح که با هدف تامین روشنایی مسیر اصلی جاده از هادی آباد تا روستای بزرگ غزاویه بزرگ احداث شد بیش از چهار هزار و 200 متر شبکه روشنایی و نصب 98 دستگاه کله چراغ 150وات لاک پشتی سدیمی انجام شد.

مدیر امور برق شهرستان کارون خاطرنشان کرد: پیش از این هموطنان ساکن در این روستاها در تاریکی شب به سختی در این مسیر تردد می کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.