دانشکده "علوم و فنون نوین" دانشگاه شهید چمران در انتظار تصویب هیأت‌امنا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص راه‌اندازی دانشکده علوم و فنون این دانشگاه، گفت: فرآیند اداری تأسیس این دانشکده تا مرحله تصویب در شورای دانشگاه طی شده و اکنون باید به تصویب هیأت‌امنا برسد.

عبدالله پارسا ، با اشاره به روند تأسیس دانشکده علوم و فنون نوین در این دانشگاه، اظهار کرد: راه‌اندازی یک دانشکده تابع مقررات و تشریفات اداری است و مجوز آن باید به تصویب هیأت‌امنا و رشته‌های مورد نیاز آن به تصویب شورای گسترش برسد و فرآیندی نیست که در یک بازه زمانی کوتاه‌مدت به انجام برسد.

وی با بیان این‌که روند راه‌اندازی این دانشکده در مسیر اداری خود پیش می‌رود، گفت: شورای دانشگاه تأسیس این دانشکده را تصویب کرده و اکنون باید به تصویب هیأت امنا برسد؛ همچنین تاکنون 2 رشته از رشته‌های مدنظر این دانشکده به تصویب شورای گسترش رسیده‌است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: متأسفانه سیستم اداری ما یک سیستم تابع تشریفات است و لایه‌های متعدد تصمیم‌گیری سبب اتخاذ کندتر تصمیمات می‌شوند اما چون قانون این سازوکار را تعیین کرده است، نمی‌توان بدون طی آن کاری انجام داد.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.