معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان از اسکان ۳۱ هزار مسافر در ستاد های اجرایی خدمات سفر این اداره کل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ دریکوند از پذیرش و اسکان ۳۱ هزارو ۶۵۱ مسافر در ستادهای اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان تا تاریخ ششم شهریور ماه امسال خبر داد.

وی افزود: این تعداد مسافر در قالب هفت هزار و ۹۲۲ خانوار اسکان داده شده اند که هفت هزار و ۶۳۸ خانوار فرهنگی و ۲۸۴ خانوار از سایر اقشار بوده اند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان گفت: با توجه به ضریب ماندگاری مسافران تابستانی عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان تا امروز ۷۹ هزار و ۱۳۲ نفر روز بوده است.

دریکوند شروع فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش را هفته آخر خرداد ماه عنوان کرد و افزود: فعالیت این مراکز تا هفته پایانی شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی همچنین به تجهیز ۴۰ آموزشگاه در قالب ۴۰۰ کلاس درس و پنج مرکز آموزشی و رفاهی معلم اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش از تمام ظرفیت ها استفاده می کند تا آرامش و رفاه نسبی را برای همکاران فرهنگی و مسافران فراهم کند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت شبانه روزی ۱۵۰ نفر عوامل اجرایی در این مراکز اشاره کرد و گفت: کارشناسان ستادی به صورت محسوس و نامحسوس فعالیت مراکز اسکان را رصد خواهند کرد تا در خدمات رسانی به مسافران خللی ایجاد نشود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.