نشست هم‌اندیشی با حضور مشاور وزیر در امور ایثارگران، ایثارگران ادرات‌کل امور مالیاتی و امور اقتصادی و دارایی و مدیران دستگاه‌های تابعه این وزارت‌خانه برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی به بیان مختصری از اقدامات و عملکرد اداره‌کل متبوع خویش پرداخت و گفت: 41 نفر از کارکنان این اداره‌کل از ایثارگران عزیز می‌باشد که بیش از یک سوم کارکنان این اداره را شامل می‌شوند.

غفارپور افزود: این اداره‌ کل همیشه و در همه حال مشوق ادامه تحصیل عزیزان ایثارگر بوده؛ به نحوی که 76 درصد از همکاران ایثارگر دارای تحصیلات دانشگاهی کارشناسی و بالاتر می‌باشند.

معاون اداره‌کل امور مالیاتی استان نیز در این نشست اظهار داشت : از 852 کارمند این اداره کل، 301 نفر ایثارگر بوده و به‌عبارتی بیش از یک‌سوم همکاران مالیاتی استان آذربایجان‌غربی را ایثارگران تشکیل می‌دهند.

در ادامه این جلسه، حجت‌الاسلام ثقفی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارائی در امور ایثارگران بیان کرد: بنا‌به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایثارگری در کشور پایان نیافته و هم‌اکنون بسیاری از ولایتمداران نظام انقلاب اسلامی در حال جان‌فشانی برای سربلندی نظام در سایر سرزمین‌های اسلامی و در کنار مسلمین جهان هستند.

ثقفی در ادامه این جلسه به سؤالات ایثارگران در رابطه با مشکلاتشان ازجمله نحوه بازنشستگی پیش از موعد و سایر موارد پاسخ داد.

گفتنی است در پایان این نشست و اهدای لوح سپاس به برخی از مدیران و همکاران ایثارگر، تعدادی از مدیران و ایثارگران به همراه حجت‌الاسلام ثقفی از بنای یادبود شهدای گمنام واقع در پارک جنگلی شیخ تپه ارومیه دیدار و ضمن قرائت فاتحه و نثار گل بر مزار آن عزیزان گمنام، یاد و خاطره جانبازی‌های هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.