کرمان

درخشش بانوان کاراته کای کرمان در کشور

مسابقات قهرمانی کیو کوشین کاراته تزوکا بانوان کشور به میزبان تهران با حضور 320 کاراته کا از سراسر کشوربرگزار شد

درخشش بانوان کاراته کای کرمان در کشوربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،این دوره از مسابقات در دو بخش کاتا و کمیته و در سه رده نونهالان ، نوجوانان و جوانان و در اوزان مختلف برگزار شد که در رده نونهالان ریحانه السادات میرزایی و روژان شاهی مریدی به مقام سوم ، در رده نو جوانان فاطمه جواد نیا به مقام نخست رسید و مهدیه نیک طبع در همین رده سوم شد، در رده جوانان نیز محدثه عرب ابادی به مقام دوم رسید .

همچنین دربخش کمیته و در رده سنی خردسالان در وزن 20- کیلوگرم یگانه السادات میرزایی بر سکوی نخست ایستاد و و نیز در رده سنی نوجوانان در وزن 25- کیلوگرم ریحانه السادات میرزایی به مقام دوم رسید و در وزن 29- کیلو گرم محدثه کاکوئی نژاد مقام اول و زهرا اکبر زاده مقام سوم این مسابقات دست یافت .

در رده سنی نوجوانان و در وزن 45- کیلوگرم مهدیه نیک طبع مقام اول را کسب کرد و مهسا عسگر پور به مقام دوم دست یافتند 50- کیلوگرم فاطمه جواد نیا مقام اول به مقام نخست رسید و نگین مظفری مقام سوم رسید و در وزن 50+ نیز نجیبه سقایی به مقام سوم رسید .

در رده سنی بزرگسالان نیز 50- کیلوگرم افروز یوسف ابادی به مقام سوم رسید و در وزن 55- کیلو گرم الناز محمدی نژاد به مقام سوم دست یافت .
به این ترتیب در تمامی اوزان شرکت کنندگانی از کرمان در رده های اول تا سوم ایستادند.
انتهای پیام/
بهرامی
برچسب ها: کاراته ، کمیته ، کشوری ، کرمان ، رتبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار