سرمربی تیم ملی زیر 16 سال بانوان گفت: تمام تلاش خود را برای تکرار موفقیت سال گذشته در این دوره از رقابت ها به کار می گیریم.

مهینی:برای کسب موفقیت به بنگلادش آمده ایمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران: کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار دو تیم ملی نوجوانان دختران ایران و بنگلادش در مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی نوجوانان دختران فوتبال آسیا برگزار شد که شادی مهینی سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان در این نشست پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

مهینی درباره میزبانی بنگلادش گفت: خوشبختانه امکانات و شرایطی که فدراسیون فوتبال این کشور برای تیم ها مهیا کرده، نسبت به سال گذشته بسیار مطلوب است. 

وی درادامه بیان کرد: فدراسیون فوتبال بنگلادش روی تیم های پایه خود سرمایه گذاری کرده و یکی از حریفان سر سخت ما محسوب می شود و دیدار برابر تیم میزبان برای هر تیمی همیشه سخت بوده و ما از این قاعده مستثنی نیستیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که ایران در دوره قبل به عنوان تیم اول گروه خود به مرحله بعدی رقابت ها صعود کرد اکنون چه شرایطی دارد، گفت: تیم هایی که در این دوره از بازیها شرکت کردند برای پیروزی و صعود به مرحله بعدی مسابقات آمده اند ما سال قبل از گروه خود با اقتدار صعود کردیم و امسال نیز در تلاش برای ادامه این روند هستیم که امیدوارم این مهم رخ دهد.
 
وی در پاسخ به این سوال که چند بازیکن حاضر در این تیم  از ملی پوشان تیم ملی زیر 14 سال بانوان که در تاجیکستان حضور داشتند، انتخاب شده اند، گفت: تیم ملی نوجوانان ایران ترکیبی از بازیکنان زیر 16 سال و زیر 14 سال است که بازیکنان زیر 14 سال ما تجربه حضور در فستیوال منطقه جنوب و مرکز آسیا به میزبانی تاجیکستان را داشته اند و چند بازیکن را نیز از فستیوال های ملی که در ایران برگزار شده است انتخاب کردیم .
 
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان در پایان گفت: هر تیمی که بهتر بازی کند، نتیجه خوبی می گیرد. ما آمده ایم که پیروز شویم و موفق به ایران بازگردیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار