تغییر نام تیم فوتبال بانوان انزلی آخرین رمز بقا+مصاحبه

جلسه امروز هیئت فوتبال شهر انزلی در مورد ادامه فعالیت تیم فوتبال بانوان ملوان با تغییر نام این تیم،تکلیف فوتبالیست های بانوان انزلی را مشخص می کند.

تغییر نام تیم فوتبال بانوان انزلی آخرین رمز بقابه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران :پس از سقوط تیم ریشه دار فوتبال ایران به لیگ دسته یک آقایان در پایان لیگ برتر شوک بزرگتر زمانی بر پیکره انزلی چی ها وارد شد که مدیرعامل این باشگاه تصمیم به انحلال تیم فوتبال بانوان گرفت.

این پایان حاشیه ها نبود و پس از صحبت های سارا قمی در مراسم تجلیل از بهترین های فوتبال کشور در خصوص پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان به یکباره باشگاه بیانیه تند و تیزی علیه بانوان صادر کرد.
 
در این بیانیه مدیرعامل باشگاه ملوان دلیل انحلال تیم فوتبال بانوان را مسائل غیر قابل منتشر شده در جامعه اسلامی را عنوان کرده بود که با موضع گیری بانوان انزلی چی مواجه شد و بیانیه متقابل آنها این بود که بانوان تیم فوتبال انزلی اقدامی برخلاف موازین اسلامی انجام نداده اند که حالا نشود آنها را انتشار داد.
 
در واکنش به این حواشی تیر آخر را بانوان فوتبالیست این باشگاه با اقدام به شکایت از مسئولان به خاطر انتشار بیانیه ای خلاف واقع زدند.
بانوان تیم فوتبال انزلی معتقدند که بیانیه باشگاه زندگی شخصی و خانوادگی آنها را تحت الشعاع قرار داده و با طرح شکایت خواستار رسیدگی قانونی از سوی مراجع قضایی شدند.

این تیم ریشه دار در فوتبال کشور به نحوی نبودش در جلسه قرعه کشی لیگ برتر سال جدید احساس شد که در نهایت با پیشنهاد عرب عامری به نمایندگی از  تمام تیم های حاضر مسئولان تصمیم گرفتند که فرصتی مجدد ایجاد کنند تا این تیم بتواند شرایطی برای حضور مجدد به عنوان نماینده مردم انزلی در این مرحله از مسابقات را برای خود فراهم کند .

از سوی دیگر شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه ملوان بندر انزلی بدون چشم داشت مالی حاضر به انتقال امتیاز این تیم محبوب بانوان می باشد.  
با این اوصاف امروز جلسه ای در هیئت فوتبال شهر انزلی برگزار شد که تکلیف حضور بانوان فوتبالیست ملوان به عنوان نماینده فوتبال انزلی در لیگ برتر سال جدید با جذب اسپانسر یا تشکیل یک تیم جدید با ترکیب بازیکنان ملوان مشخص شود. 

قنبرزاده: تمام تلاشمان را برای بقا در فوتبال بانوان به کار گرفتیم
مینا قنبرزاده گفت: حضور ما در لیگ فوتبال بانوان سال 95 به جلسه امروز با اعضای هیت فوتبال انزلی و مسئولان تیم حاضر در این شهر بستگی دارد.

وی در ادامه افزود: روند پرونده شکایت بانوان همچنان در حال پیگیری است ولی در خصوص تشکیل تیم جدید به عنوان نماینده شهر انزلی و نه تیم فوتبال ملوان در حال رایزنی و تلاش هستیم و در صورت جذب اسپانسر به این مهم خواهیم رسید.

سرپرست تیم فوتبال بانوان بندر انزلی در ادامه عنوان کرد: سعی کردیم اکثر بازیکنان را حفظ کنیم ولی سه بازیکن اصلی خود را از دست داده ایم که در صورت کسب نتایج مثبت در جلسه امروز با هیات فوتبال استان بازیکن جدید هم می توانیم جذب کنبم.  
 
در حال حاضر مسئولان هیت  انزلی در سکوت به سر می برند و پیگیری های های ما در خصوص نتیجه جلسه امروز هیت فوتبال شهر انزلی با سرپرست این تیم  از جانب انها بی پاسخ مانده است.



انتهای پیام
برچسب ها: بانوان ، فوتبال ، ملوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار