قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، از تکمیل و تحویل حدود 800 هزار واحد مسکن مهر در کشور طی سه سال فعالیت دولت یازدهم به متقاضیان خبر داد.

تحویل 800 هزار واحد مسکن مهر در دولت یازدهمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ احمد اصغری مهرآبادی همزمان با پنجمین روز از هفته دولت و در نشست شورای تأمین مسکن چهارمحال و بختیاری گفت: در دو سال گذشته 720 هزار واحد مسکن مهر در کشور تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

وی ادامه داد: در هفته دولت امسال نیز حدود 80 هزار واحد مسکن مهر در کشور افتتاح می شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر افزود: دو میلیون و 215 هزار واحد مسکن مهر در کشور احداث شد که عملیات اجرایی یک میلیون و 735 هزار واحد آن تاکنون به اتمام رسیده است.

اصغری مهرآبادی اضافه کرد: 17 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار برای تأمین آب، برق و فاضلاب مسکن مهر در کشور به وزارت نیرو ابلاغ شده است که یکهزار میلیارد ریال آن از منابع داخلی وزارتخانه و مابقی از منابع دولتی تأمین می شود.

وی گفت: ابلاغ هفت میلیارد ریال اعتبار از محل فروش اراضی دولتی برای معابر و آسفالت شهرک های مسکن مهر و دو هزار میلیارد ریال یارانه به طرح های مسکن مهر نیز ابلاغ شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر برای افتتاح طرح های مسکن مهر استان چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار