یکهزار و 640 واحد مسکن مهر در استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته دولت و با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همزمان با پنجمین روز از هفته دولت و با حضور احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، یکهزار و 640 واحد مسکن مهر در استان چهارمحال و بختیاری افتتاح و آماده تحویل به متقاضیان شد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاح نمادین از یک واحد مسکن مهر در شهرک منظریه شهرکرد گفت: یکهزار و 400 واحد از این تعداد از طرح های راه و شهرسازی و مابقی از طرح های بنیاد مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر است.

قاسم قاسمی افزود: یکهزار و 85 واحد از طرح مسکن مهر راه و شهرسازی در شهرکرد، 217 واحد در شهر بروجن، 3 واحد در فرخشهر و 95 واحد در فارسان می باشد.

وی با بیان اینکه از 25 هزار واحد مسکن مهر احداث شده در چهارمحال و بختیاری حدود 22 هزار واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است ادامه داد: مابقی واحدهای نیمه تمام تا پایان سال تکمیل و تحویل می شود.

به گفته قاسمی؛ در شهرک منظریه شهرکرد هشت هزار واحد مسکن مهر احداث شده است که سه هزار واحد آن تعاونی و مابقی خود مالک است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر برای افتتاح طرح های مسکن مهر استان چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده است.

دوم تا هشتم شهریور به مناسبت شهادت دو دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامی شهیدان رجایی (رئیس جمهور) و باهنر (نخست وزیر) در حادثه انفجار دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی ایران در ۸ شهریور ۱۳۶۰ به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار