۴۵ دستگاه اجرایی خوزستان در نمایشگاه هفته دولت به دلیل وسعت کم فضای نمایشگاه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،دبیر ستاد هفته دولت در استان خوزستان اظهار کرد: نمایشگاه هفته دولت در خوزستان ثمره تلاش مسئولان بسیار و برنامه ریزی های چند ماهه است.

هومن خورشید افزود: این نمایشگاه نتیجه مجموعه زحمات نیروهای دولتی و غیردولتی است تا شاهد گوشه ای از عملکرد دولت باشیم. ۴۵ دستگاه اجرایی در این نمایشگاه حضور دارند.

دبیر ستاد هفته دولت در استان خوزستان ادامه داد: با وجود اینکه دستگاه های بسیاری مشتاق بودند تا نمایشگاه حضور فعال داشته باشند اما به دلیل وسع کم فضای نمایشگاه اهواز (دو هزار و ۳۰۰ مترمربع) تعداد ۴۵ دستگاه حضور پیدا کردند.

خورشید گفت: امیدوارم با پشتکار استاندار این فضای نمایشگاه بهبود پیدا کند. امید است فرصت های خوبی برای بیان عملکرد دولت در این نمایشگاه فراهم شود.

وی اضافه کرد: مجموعه همایش های مختلفی را در هفته دولت برگزار می کنیم که مهمانان ملی و استانی در این همایش ها حضور دارند. وزیر نفت نیز در آخرین روز این همایش ها به خوزستان سفر می کند.

خورشید در پایان عنوان کرد: جشن شب های فرهنگی نیز در حاشیه نمایشگاه و با حضور هنرمندان استانی و ملی و همچنین اقوام خوزستانی برگزار می شود.

انتهای پیام/و


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.