لرستان؛

صدور حکم ۵۷۰۰ پرونده تخلف اصناف در لرستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: حکم ۵۷۰۰ پرونده امسال در لرستان صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ براری گفت: تعزیرات حکومتی عملکرد و خدمت قضایی در حوزه کالا و خدمات، بهداشت و دارو و قاچاق کالا و ارز دارد.

وی با بیان اینکه اداره کل تعزیرات حکومتی لرستان هفت حوزه قضایی در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، الیگودرز، دورود، سلسله و دلفان، کوهدشت و پلدختر دارد، افزود: در شهرستان‌های ازنا، دوره چگنی و رومشکان حوزه قضایی نداریم اما در قالب شعب سیار و نزدیکترین اداره به این شهرستان‌ها خدمت‌رسانی می‌کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان با اشاره به اینکه حوزه‌های قضایی شهرستان های پلدختر و سلسله در زمان مدیرکلی وی تأسیس شده است، گفت: مکاتبات و پیگیری‌ها برای تأسیس اداره در سه شهرستان دیگر استان را داشتیم که مستلزم یک سری تشریفات اداری است که فرآیند نهایی را طی می‌کند و امیدواریم تا سال آینده تأسیس شود.

وی با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی لرستان در پنج ماهه نخست سالجاری چهار هزار و 718 پرونده وارده داشته است، افزود: 496 پرونده نیز از سال گذشته مانده بود که در این مدت پنج ماهه ابتدایی امسال پنج هزار و 168 پرونده مختومه شد و 46 پرونده از آنها مانده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.