در ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های مختلف به مردم باید امکاناتی بهتر از گذشته بسیج و شرایط مناسبتری فراهم شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خورزستان با تأکید بر حضور فعالانه دستگاه‌ها و سازمان های مختلف در نمایشگاه دولت به منظور ارائه گزارش عملکرد خود به مردم گفت: در ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های مختلف به مردم باید امکاناتی بهتر از گذشته بسیج و شرایط مناسبتری فراهم شود.

فرج‌الله خبیر در مراسم افتتاحیه نمایشگاه هفته دولت که روز گذشته، پنجم شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه اقدامات خود را از حدود 3 ماه گذشته آغاز کردند و امیدواریم نمایشگاه مذکور انعکاس دهنده اقدامات و عملکرد دستگاه‌های مختلف باشد.

وی افزود: امیدواریم در طول زمان باقیمانده از نمایشگاه هفته دولت ادارات و نهادها و به ویژه سازمان‌هایی که باید گزارش عملکردی به مردم ارائه دهند، در سطح نمایشگاه حضور فعالانه داشته باشند و عملکرد و مشارکت جوانان و دیگر دست‌اندرکاران در برگزاری این نمایشگاه شایان تقدیر است.

خبیر با بیان این‌که دولت فعالیت‌های ارزنده بسیاری در کارنامه خود دارد، خاطرنشان کرد: بخشی از وقت دولت یازدهم صرف بهبود برخی شرایط مربوط به ادوار قبلی شد که این مسایل، مشکلات بسیاری را برای کشور به دنبال داشته است اما دستاوردهای دولت فعلی در حوزه اقتصاد، طرح تحول نظام سلامت و در ارتباط با ایجاد انضباط اداری، انضباط مالی، ایجاد ثبات در بازار و گشایش روابط بین‌المللی و بسیاری از حوزه‌های دیگر بی‌بدیل است.

وی عنوان کرد: در دولت فعلی در حوزه عمران و آبادی کشور گام‌های بسیار مؤثر و سازنده‌ای برداشته شد که بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و اقتصادی با اعتبار بیش از یک هزار و 200 میلیارد تومان در خوزستان در هفته دولت حاکی از این امر و تلاش همگان است. البته شاید می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم اما باید توجه داشت که نتایج اقدامات کنونی حاصل تلاش و زحمت تمام تلاشگران عرصه خدمت‌رسانی به مردم عزیز کشور بوده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: ان‌شاءالله برنامه‌های مدون شده و فعالیت‌های انجام شده در دولت یازدهم پایه‌های محکمی از نظر ثبات اقتصادی، ثبات اجتماعی، ثبات سیاسی و پیشرفت در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی برای دولت‌های بعدی ایجاد کند.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.