اردبیل؛

شهر گردشگری سرعین نیازمند سرمایه گذاری در بخش سینما است

معاون وزیر ارشاد و رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: شهرهای گردشگری همچون سرعین که سالانه پذیرای هفت میلیون مسافر هستند زمینه سرمایه‌گذاری در بحث سینما را دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حجت الله ایوبی افزود: استان اردبیل به لحاظ برخورداری از سالن های سینما جرو استان های محروم کشور بوده و سالن های سینمای اردبیل برای ۴۰ الی ۵۰ سال قبل است.

وی با بیان اینکه حتی سرعین به عنوان شهر گردشگری کشور از سالن سینما محروم است، ادامه داد: زمینه مناسبی برای ایجاد سالن های سینما در سرعین وجود دارد و سرمایه گذاران بخش خصوصی می توانند در این حوزه ورود کنند.

معاون وزیر ارشاد و رئیس سازمان سینمایی سرمایه گذاری برای ایجاد سالن سینما در سرعین را اقتصادی عنوان کرد و بیان داشت: سرمایه گذار حتی اگر یک درصد از هفت میلیون گردشگر سالانه سرعین را بتواند به سالن های سینما بکشاند سود کلانی خواهد داشت.

ایوبی با تاکید بر اینکه در این زمینه دولت حمایت های لازم را انجام می دهد، یادآور شد: اگر سرمایه گذاری در بحث ایجاد سالن سینما در سرعین باشد ما در تامین بخش هایی از تجهیزات کمک خواهیم کرد.

وی متذکر شد: اگر سالن های سینما در این شهرستان گردشگری ایجاد و توسعه یابد می توانیم با توجه به وجود مراکز اقامتی گسترده و نیز سایر امکانات برخی از جشنواره های سینمایی کشور را سرعین برگزار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه سرعین با دارا بودن ظرفیت های بالا و بی نظیر هنوز در بحث گردشگری ناشناخته است، عنوان کرد: البته هنور صنعت گردشگری کشور در آغاز راه است، مشخص است که مردم جهان عاشق جاذبه های گردشگری ایران و دیدنی های آن هستند و بر این اساس در آینده شاهد رونق گردشگری در کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.