مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: با توجه به استقبال کم نظیر مردم کرمانشاه ظرفیت میزبانی و برگزاری جشنواره های ملی و بین المللی را در کرمانشاه داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛جلیل بالایی  همکاری و همراهی سایر استان ها را بسیار مناسب توصیف کرد و گفت: دراین جشنواره برگزیدگان هر استان برای معرفی به جشنواره کشوری " سفره ایرانی – فرهنگ گردشگری " معرفی شدند.


در پخش آشپزهای نمونه بتول نقدی از ایلام، صفورا صفدری منش از همدان، مهران یار الهی از کردستان و محمد حسین صابری نژاد از کرمانشاه برگزیدگان جشنواره بودند که موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس جشنواره شدند.

هتل رستوران الماس همدان، شیرینی و شورینی باران کردستان، اقامتگاه بومگردی ساتیاری کرمانشاه و سفره خانه سنتی پدیده ایلام برگزیدگان بخش رستوران های برتر شده و موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس جشنواره شدند.

رستوران های دهکده کردستان، باغچه مینو و کامبادن کرمانشاه، هتل بین المللی باباطاهر همدان و رستوران سعید ایلام نیز موفق به دریافت لوح تقدیر از سوی هیات داوران شدند.

غذاهای برتر هر استان نیز به این ترتیب معرفی شدند: "دنده کباب" کرمانشاه، "یکاوه" کردستان ،"خورش خورفه" ایلام و "کباب سرداشی" همدان .

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.