مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اندیمشک گفت :در این حادثه که درآزادراه اندیمشک پل زال رخ داد،تانکر حامل نفت کوره واژگون و راننده آن زنده در آتش سوخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اندیمشک گفت: این حادثه امروز در ساعت 10 و 40 دقیقه نزدیکی عوارضی آزاد راه اندیمشک پل زال و در حوزه استحفاظی لرستان رخ داد.

مهدی خادمی افزود:در این حادثه تانکر حامل نفت کوره واژگون و راننده آن زنده در آتش سوخت که با بیش از 90 درصد سوختی به بیمارستان منتقل شد که مرگ وی قطعی است.

وی اظهار کرد:دو دستگاه خودرو آتش نشانی از اندیمشک، یک دستگاه خودرو از شهر حسینیه و یک دستگاه نیز از شهر پلدختر برای مهار آتش و انجام اقدامات ایمنی وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: گرانترین آزاد راه کشور فاقد خودرو آتش نشانی برای حوادث احتمالی در این مسیر است و بروز مشکلات آتش سوزی ناشی از تصادف و واژگونی از دغدغه های مهم در این خصوص است.

خادمی گفت: دلیل این حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۲۱:۲۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۵
سلام من امروز بیمارستان بودم بیمارستان امام علی شهرستان اندیمشک بود بد جور سوخته بود توی اتاق حوادث ولی به هوش بود اعزامش کردن اهواز تو امبولانس که من دیدم زنده بود خدا به دادش برسه.....