افشانی استاندار فارس کارنامه دولت در فارس را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید محمد علی افشانی با اشاره به اینکه از سال 89 تا بهمن 94 تنها 460 میلیارد تومان برای ساخت بزرگراه شیراز اصفهان اختصاص یافته است، گفت: از اسفند پارسال تا کنون هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار برای این محور اختصاص داده شد.
افشانی افزود: بزرگراه شیراز اصفهان تا سال 97 به بهره برداری می رسد و با بهره برداری از این طرح 130 کیلومتر مسیر شیراز اصفهان کوتاه تر می شود.
وی ساخت بزرگراه شیراز خوزستان را از طرح های بزرگ در حال اجرای استان فارس برشمرد و ادامه داد: در هفته دولت 21 کیلومتر از این بزرگراه افتتاح شده است و استان های بوشهر، فارس، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و خوزستان به هم متصل شوند.
افشانی خاطر نشان کرد: کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید هر هفته در شیراز و شهرستان های فارس با هدف بررسی مشکلات واحد های صنعتی کوچک و متوسط برگزار می شود که تا کنون مشکلات بیش از 300 واحد صنعتی و متوسط برطرف شده و ده هزار نفر به کار بازگشته اند.
حجت الاسلام و المسلمین طاهری دبیر جامعه روحانیت شیراز از استاندار خواست تا به مشکلات استان فارس از جمله بحران کم آبی، کند بودن روند ارائه تسهیلات به کار آفرینان و در نتیجه تعطیلی بسیاری از کارخانه ها در این استان و متصل شدن فارس به دریا به صورت ویژه رسیدگی شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار