نیمی از معوقات ایثارگران و خانواده شهدای استان فارس در 10 روز آینده پرداخت می‌ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت ‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی گفت: معوقات پایان خدمت ایثارگران و خانواده شهدا در 9 استان پرداخت شده است و مابقی این معوقات تا پایان سال در سایر استان ‌ها پرداخت می‌شود.
شهیدی با بیان اینکه نیمی از معوقات ایثارگران و خانواده شهدای استان فارس در 10 روز آینده پرداخت می‌شود، ادامه داد: باقیمانده معوقات خانواده شهدا و ایثارگران استان فارس تا پایان سال پرداخت می‌شود.
وی از بازنگری قانون جامع ایثارگران خبر داد و افزود: دوره آزمایشی این قانون در دی ماه 95 به اتمام می ‌رسد و پس از آن لایحه‌ ای با هدف بازنگری در این قانون به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: بازنگری ‌ها با استفاده از دیدگاه‌ های خانواده شهدا صورت گرفته و عمده بازنگری ‌ها مربوط به کمیسیون پزشکی، درمان، تعاون و مسائل فرهنگی بوده است.
وی مرکز فرهنگی و توانبخشی ایثار شیراز را بزرگترین مرکز توانبخشی کشور اعلام کرد و تصریح کرد: ساخت مراکز فرهنگی ایثارگران از سال 86 با مشارکت استانداری‌ ها در کشور آغاز شد و استان فارس تنها استانی بوده که به تعهداتش در ساخت این مرکز عمل کرده است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار