مدیر کل امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از برگزاری دوره های آموزشی و به کارگیری سیاست‌های تشویقی برای شوراهای برتر دانش آموزی خبر داد.

مهدی علی اکبر زاده مدیر کل امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، از برگزاری اردوی شوراهای برتر دانش آموزی در اردبیل خبر داد و گفت: این مراسم از فردا مورخ 5 شهریور ماه با حضور دانش آموزان پسر مقطع متوسطه 20 استان شمالی کشور در اردبیل برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: ملاک برتری این شوراها شاخص‌های نظیر مشارکت فعال در برنامه مختلف مدرسه، تشکیل منظم شورا، شرکت در فرآیندهای آموزش و پرورشی و مواردی دیگر از این قبیل است.
 
مدیر کل امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: علاوه بر به کاری گیری سیاست‌های تشویقی برای دانش آموزان برتر کارگاه‌های برتر آموزشی در دو بخش فضای مجازی فرصت و تهدیدهای آن و کارگاه‌های هم اندیشی پیرامون اقتصادی مقاومتی و همچنین ترویج استفاده کالاهای داخلی در نظر گرفته شده است.
 
علی اکبر زاده با اشاره به اینکه  در این اردو سه روزه برنامه‌های آموزشی و پرورشی متعددی در دستور کار قرار گرفته عنوان کرد: طبیعت گردی و آشنایی جاذبه‌های گردشگری اردبیل نیز برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.
 
وی ادامه داد: هر ساله آبان ماه انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس انجام می‌شود که قصد داریم با اجرای چنین برنامه‌های اردویی بستر مناسب برای ترویج و افزایش علاقه دانش آموزان نسبت به شرکت در چنین برنامه‌های ایجاد کنیم.
 
علی اکبر زاده بیان کرد: امسال بیش از 650 هزار دانش آموز در سراسر کشور به عضویت شوراهای دانش آموزی در آمدند که چنین اردوهای زمینه مناسب برای فعالیت آنها ایجاد می‌کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار