خانه بهداشت روستاي چاوشقلي شهرستان خوي دردومين روز از هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، منصور محمودزاده در حاشیه مراسم افتتاحیه گفت: کاهش هزینه های درمان و استفاده از دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت از مزایای احداث این مراکز درمانی روستایی است.

وي افزود: اين خانه بهداشت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 27ميليارد ريال وهمزمان29 خانه بهداشت دیگر در شهرستان خوی به بهره برداری رسید.

محمودزاده در مورد اعتبار صرف شده برای این 29خانه بهداشت نيزبیان کرد : برای احداث این 29 باب ، مبلغ بیست و پنج میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و زمینهای این خانه های بهداشت را اهالی روستاها اهداء نموده اند .

گفتني است که درادامه با حضور فرماندار خوي و اعضای شورای اداری شهرستان خوی در بخش قطور چند طرح عمرانی افتتاح و کلنگ زنی گردید.

کلنگ زنی ساخت مدرسه 4 کلاسه خيرساز در روستای کفچرین، افتتاح بلوار ورودی امام(ره) شهر قطور به طول 2 کیلومتر با اعتبار 13 ملييارد ريال ، بهره برداری از ساختمان اداری و انبارهای شرکت تجاری "دیا تجارت" از برنامه های روز دوم هفته دولت در بخش قطور بودند .

همچنین فرماندار و اعضای شورای اداری در راستای دیدار چهره به چهره و بررسی مشکلات مردم با حضور در روستای زری از روند اجرایی ساخت پل این روستا، ساخت و آسفالت خیابان اصلی در روستای مخین ، کارخانه آب معدنی شفا و همچنین تأسیسات گمرکی و پایانه مرز رازی از جمله دستگاه ایکس ری بازدید نمودند .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.