نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت : حداقل دستاورد برجام این بود که دنیا فهمید، آمریکایی‌ها دروغ می‌گویند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،آیت‌الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان کرمان در دیدار با استاندار کرمان و جمعی از مدیران دولتی به مناسبت هفته دولت گفت : 17 هزار نفر به وسیله منافقان ترور شده‌اند .

وی گفت: دولت‌های غربی منافق هیچ‌گونه حرف موثری بر علیه این ترورها مطرح نکردند، بلکه کمک‌های آنها به منافقان برای همگان روشن و واضح است.

امام جمعه کرمان ادامه داد: دستاوردهای انقلاب اسلامی به آسانی به دست نیامده است، بلکه شهدای زیادی را تقدیم کردیم.

آیت الله جعفری با تاکید بر اینکه قرآن کریم ما را از منافقان بر حذر داشته است، تصریح کرد: ضربه منافقان حتی از ضربه غربی‌ها سنگین‌تر است و نفاق از کفر هم بدتر است.

وی ادامه داد: اگر شهادت‌ها نبود، مشخص نبود امروز چه وضعیتی داشتیم و این امر را باید مورد عنایت ویژه قرار دهیم، زیرا اگر شهادت‌ها نبود، مملکت دچار تفرق و تشتت و بسیاری از مشکلات می‌شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان ابراز داشت: در هفته دولت باید هم خدمات را گفت و هم نقد منصفانه داشت و بسیاری از افراد نقد را با فحاشی، دروغ‌پردازی و اهانت به مسئولان اشتباه می‌گیرند.

آیت الله جعفری تصریح کرد: عده‌ای در کشور هستند که چشم خود را بسته‌اند و خدمات را درک نمی‌کنند و اگر مساله برجام اتفاق افتاد، شروع به مقاله نوشتن علیه این کار می‌کنند.

وی خطاب به منتقدان برجام گفت: شما ادعا می‌کنید، مسلمان هستید و اگر اعتقاد به ولایت فقیه دارید، برجام با موافقت رهبری صورت گرفته و ما در ابتدا این احتمال را می‌دادیم که آمریکایی‌ها عهدشکن باشند.

جعفری ابراز داشت: می‌گویند تحولی در زندگی مردم به وجود نیامده است و باید گفت، رفاه مردم احتیاج به نظام دارد و در گذشته ما را تهدید نظامی می‌کردند و می‌گفتند، حق ندارید، مساله هسته‌ای را مطرح کنید، اما حداقل دستاورد برجام این بود که دنیا فهمید، آمریکایی‌ها دروغ می‌گویند.

امام جمعه کرمان افزود : زیر سایه ولایت فقیه از نعمت وحدت برخوردار هستیم و وحدت در استان کرمان نیز وجود دارد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: برجام ، هفته دولت ، دروغ ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار