رئیس پلیس راهور استان گفت: در مرداد ماه سال جاری تعداد سی دستگاه خودرو توسط ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در محل پارکینگ های سطح شهر توقیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ محمد مرادی گفت: یکی از وظایف پلیس راهنمایی و رانندگی برخورد با رانندگان پر خطر است که آسایش و امنیت شهروندان را به مخاطره می اندازند.

وی تصریح کرد: برابر تبصره ماده هشت قانون رسیدگی به جرایم رانندگی چنانچه رانندگان در نتیجه ارتکاب به تخلفات، میزان جرایم رانندگی آنها به بیش از ده میلیون ریال برسد، پلیس راهنمایی و رانندگی مکلف است ضمن شناسایی آنها از طریق تجهیزات الکترونیکی در اختیار و سایر امکانات نسبت به توقیف وسیله نقلیه آنها اقدام نماید.

مرادی گفت :با دستور کار قرار دادن برخورد با این گروه از رانندگان که پایبند قوانین و مقررات نیستند و توجه ویژه به این موضوع  اقدامات لازم در جهت توقیف آنها صورت گرفت که تعداد سی دستگاه خودرو اعم از خودروهای سنگین و سبک توقیف و رانندگان آنها ملزم به پرداخت جرایم گردیدند.

این مقام انتظامی توصیه کرد: با توجه به مشکلات ترافیکی و آمار حوادث رانندگی و خسارت های ناشی از آن  همه کاربران ترافیک قوانین و مقررات در رانندگی را رعایت نموده و با ارتکاب به تخلفات رانندگی امنیت را از مردم نگیرند چرا که پلیس راهنمایی و راننگی با آنها در چهارچوب قوانین برخورد می کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.