با مصوبه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان آب فروشی های شهر بندرعباس به علت غیر استاندار بودن آب تولیدی، از این به بعد اجازه فعالیت ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندری هرمزگان در دومین نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان گفت: بر اساس مصوبه نشست گذشته این کارگروه، گروه کارشناسی آب عرضه شده در این واحدهای تصفیه و فروش آب در سطح شهر بندرعباس را بررسی کرده که سلامت این آبها تایید نشد. 

بهروز اکرمی گفت: با توجه به ناسالم و غیر بهداشتی بودن این آب ها، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان موظف به جلوگیری از فعالیت این واحد ها است و شرکت آب و فاضلاب نیز باید انشعاب آب این واحد ها را قطع کند.
جاودان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس در نشست این کارگروه گفت: آب مصرفی شهر بندرعباس منطبق با استاندارد و کاملا سالم است، اما آبی که در واحدهای تصفیه آب سطح شهر عرضه می شود از نظر میزان کلر، منیزیوم و کلسیم استاندارد نیست. 

تشریح مراحل تهیه طرح حمایت از استعداد های دانش آموزی و دانشجویی برای تامین نیروهای مورد نیاز بخش بهداشت و درمان استان و توضیح طرح پیوست سلامت برای هر نوع توسعه در استان از دیگر دستور کارهای این نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان بود.
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.