صدیقی در دوازدهمین کنگره سراسری جامعه اسلامی مهندسین:

اگر قدرت خدا را باور داشته باشید، از هیچ تحریمی هراس نخواهید داشت

امام جمعه موقت تهران گفت: اگر قدرت خدا را باور داشته باشید، از هیچ تحریمی هراس نخواهید داشت.

⁠⁠⁠به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین "محمدکاظم صدیقی" امام جمعه موقت تهران، صبح امروز(4شهریور ماه) در دوازدهمین کنگره سراسری جامعه اسلامی مهندسین حضور یافت.

وی در سخنانی، با اشاره به بزرگداشت هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر، هرگز خدا را از یاد نبردند. آن‌ها دنیا را برای آخرت می‌خواستند. 

امام جمعه موقت تهران افزود: ریاست برای شهیدان رجایی و باهنر، وسیله‌ای برای آبادکردن آخرت بود.   

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر، از ریاستشان ذخیره‌ای برای دنیا نداشتند. حرکت این دو بزرگوار، ضد هوا و هوس و ضد اشرافی‌گری بود.  

صدیقی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم "حبیب‌الله عسگراولادی" دبیرکل فقید جبهه پیروان گفت: آن عزیز متعبد و اثرگذار، خوب امتحان داد و در پیشگاه خداوند، آبرومندانه زندگی کرد و آبرومندانه رفت.  

وی در ادامه اظهارات خود، با بیان اینکه اگر قدرت خدا را باور داشته باشید، از هیچ قدرت و تحریمی هراس نخواهید داشت گفت: خداوند خالق، رازق و مدیر شماست. باید خداوند را قدرتمند باور کنیم.  

صدیقی با اشاره به سرمایه امنیت و ولایت در کشور اظهار داشت: اگر گاهی منصفانه فکر کنیم، می‌بینیم که حکومت‌ها چگونه با مردم خود چه وضعی دارند و در زندگی شخصی و خانوادگی‌شان چگونه هستند؟  

وی ادامه داد: خداوند چه بلائی را از سر شما رفع کرد و دستگاه فاسد سلطتنی را از شما گرفت و به جایش نشانه پیامبر، علم، فرهیختگی، بلندنظری و شرح صدر آمده است. هیچ ملتی چنین رهبری ندارند و فقط شما این گونه هستید.

صدیقی در پایان، با اشاره به مدیریت همراه با تعهد و معنویت عنوان کرد: نباید با خودمان و سرنوشت مردم بازی کنیم. این بازی‌ها برای ما عائدی ندارد. زندگی جدی است و مرگ حق است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار