رسمی شدن مرز ریمدان یکی از دستاوردهای مهم دولت برای توسعه چابهار است

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛معاون استاندار سیستان وبلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: رسمی شدن مرز ریمدان در محدوده بخش دشتیاری یکی از دستاوردهای مهم دولت تدبیروامید برای توسعه و آبادانی این شهرستان است.

احمدعلی موهبتی: با رسمی شدن مرز ریمدان فرصت های شغلی بسیاری در زمینه ورود و خروج کالا ومسافر ایجاد می شود.
وی تسریع در آماده سازی زیرساختها، تجهیزات و امکانات در مرز ریمدان و حل مشکلات موجود آن را خواستار شد و افزود: رسمی شدن مرز ریمدان خوشحالی مرزنشینان حوزه شهرستان چابهار و دیگر شهرهای همجوار را برای جابجایی کالا و مسافر دوچندان کرده است.
وی گفت: توجه به مرز و حل مشکلات آن و سهولت در تردد مسافر و جابجایی کالا موجب ارتقای شاخص های امنیت و افزایش درآمد خانوارهای مرزنشین می شود که در مجموع این مهم به نفع دولت و مردم است.
فرماندار چابهار وضع قوانین و مقررات سهل و آسان برای رفت و آمد مسافران و جابجایی کالا توسط مرزنشینان در 2 سوی مرز ریمدان را خواستار شد و گفت: تسهیل در رفت و آمد مسافران در دو سوی مرز سبب رضایت مندی مردم می شود.
موهبتی از تلاش های تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان چابهار، استان سیستان وبلوچستان و هیات دولت برای اعلام مرز رسمی ریمدان قدردانی و خاطرنشان کرد: یکی از گام های توسعه جنوب استان فعال شدن مرزها است.
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار