آزادسازی ۴ اَبَر طرح منطقه ۴ تا سه ماه آینده به اتمام می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان گفت: آزادسازی اَبَر طرح میدان پینارت در قالب ۴ پروژه شامل تکمیل خیابان سلمان فارسی، میدان پینارت، تکمیل خیابان ارغوانیه و تکمیل خیابان روشن دشت تا ۳ ماه آینده به اتمام می رسد.

محمد هویدا با اشاره به اینکه اجرای این اَبَر طرح نیاز به حدود ۱۸۰ هزار مترمربع آزادسازی داشت، افزود: اعتباری افزون بر ۲۰۰ میلیارد تومان برای تحقق این پروژه پیش بینی شده است.

وی اصفهان تاکید کرد: تاکنون ۹۰ درصد توافق ها و آزادسازی های میدان پینارت ، ۸۰ درصد آزادسازی خیابان سلمان فارسی، ۵۰ درصد آزادسازی خیابان روشن دشت و ۳۰ درصد از آزادسازی میدان ارغوانیه انجام شده است و با اجرای آنها چهره ورودی شرق اصفهان متحول می شود.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای نهضت آسفالت در سطح این منطقه، تصریح کرد: در طول سال ۹۳ روکش آسفالت انجام شده در منطقه ۴ بیش از ۴ هزار تن بود اما در نیمه دوم سال ۹۴ ماهانه افزون بر ۱۰ هزار تن آسفالت اجرا شد و همین روند امسال هم ادامه دارد و تا ۲ ماه آینده هیچ نقطه شهری در این منطقه بدون آسفالت باقی نخواهد ماند. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.