328 روستا و 2 شهرخراسان رضوي در دولت يازدهم از نعمت گاز طبيعي بهره مند شده اند

گاز رسانی به 328روستا و 2 شهر در خراسان رضوي / بهره برداري از 23 جايگاه جديد سي ان جي

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مدير عامل شركت گاز خراسان رضوي امروز در نشست مطبوعاتي با خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: شركت گاز خراسان رضوي هم اكنون مسئوليت گازرساني به بيش از دو ميليون مشترك گاز طبيعي را بر عهده دارد.

حبيب الله صادقي با اشاره به مصرف 11 ميليارد مترمكعب گاز به صورت سالانه در بخش هاي مختلف نيروگاهي، خانگي و عمومي تجاري و صنعتي و حمل و نقل، افزود : طي سه سال دولت يازدهم، پنج هزار و 100 كيلومتر شبكه گذاري و 72 هزار انشعاب در سطح استان خراسان رضوی ايجاد شده است.

صادقي همچنين از اشتراك پذيري260 هزار مشترك در بخش‌هاي مختلف مصرفي در دولت تدبير و اميد در خراسان رضوی خبر داد و افزود: 155هزار خانوار در این استان در قالب 328 روستا و دو شهر تحت پوشش گازرساني قرار گرفته‌اند.

او تأمين گاز مصرفي بخش حمل و نقل را از سياست‌هاي مهم شركت گاز عنوان كرد و گفت: در اين راستا 23 جايگاه جديد هم در استان به بهره‌برداري رسيده است.

مديرعامل گاز خراسان رضوي با اشاره به گازرساني به بيست و سه هزار و 200 واحد مسكن مهر پارسال در این استان خاطر نشان کرد: امسال در هفته دولت عمليات گازرساني به 37 روستا با اعتباري بالغ بر 220ميليارد ريال به اتمام رسيد.

صادقي با تأكيد بر اهميت مصرف گاز طبيعي در صنايع، اظهار كرد: طی سه سال گذشته عمليات گازرساني به 477 واحد صنعتي انجام شد كه اين امر، باعث جايگزيني 375هزار مترمكعب گاز با سوخت هاي مايع شده است که تاثير زیادی در كاهش آلاينده‌هاي زيست محيطي داشته است.

مديرعامل شركت گاز خراسان رضوي با اشاره به اضافه شدن 21واحد صنعتي در هفته دولت امسال به مشتركين گاز طبيعي ؛ عمليات گازرساني به 70روستا و 2شهر همت آباد و ريوش را از برنامه‌هاي آينده و در دست اقدام اين شركت در حوزه گازرساني عنوان كرد

خراسان رضوی در بخش شهري 7/99 درصد و بخش روستايي 67 درصد جمعيت برخوردار از نعمت گاز طبيعي دارد.

انتهای پیام// ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.