کاپیتان سابق تیم سپاهان می گوید حاضر شده با سپاهان قرارداد سفید امضا کند اما مسئولان باشگاه رضایت ندادند؛ او می‌گوید به خاطر سپاهان بدون تیم مانده.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عقیلی گفت:من درجلسه با مدیران باشگاه اعلام کردم به خاطر مردم اصفهان و هواداران خوب سپاهان که همیشه نسبت به من لطف داشتند، از قرارداد مالی ام می گذرم و حاضرم سفید امضا کنم. متاسفانه اما باز هم چنین قراردادی امضا نشد و گفتند باید در هیات مدیره بررسی کنیم. از سوی دیگر می شنوم که می گویند کادرفنی مرا نمی خواهد. برایم جالب است که مرا به هیات مدیره ارجاع می دهند، هیات مدیره به کادرفنی ارجاع می دهد و کادرفنی ارجاع می دهد به مدیریت! این شرایط واقعا برایم غیرقابل تحمل است.
همیشه دوست داشتم با پیراهن سپاهان از فوتبال خداحافظی کنم. هواداران خوب سپاهان بداند که من می خواستم قرارداد سفید امضا کنم اما ظاهرا امکان پذیر نیست. حالا که این شرایط پیش آمده با همان قرارداد قبلی در خدمت باشگاه سپاهان خواهم بودو چون این همه بی احترامی دیگر کافی است.
من به خاطر وضعیتم با سپاهان پیشنهادهایی که از تیم های دیگر داشتم را از دست دادم. با توجه به قراردادم نتوانستم با تیم های دیگر مذاکره کنم و الان تنها بازیکنی هستم که بیرون مانده ام. دلیل اینکه چنین مصاحبه ای را هم انجام دادم فقط به خاطر این است که مردم شریف اصفهان از وضعیتم باخبر شوند.



انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.