فرماندار شبستر از افتتاح 65 پروژه با 464 میلیارد ریال در شهرستان شبستر در هفته دولت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛طالب‌پور در اولین نشست خبری خود با خبرنگاران این شهرستان که همزمان با بزرگداشت هفته دولت برگزار شد، گفت: رمز ماندگاری یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر خستگی‌ناپذیری، مردمی بودن، عشق خدمت به مردم و توجه به رضای خدا بود.

فرماندار شهرستان شبستر از این شهرستان به عنوان مهد تمدن، دین، سیاست و فرهنگ نام برد و خاطرنشان کرد: این شهرستان متعلق به زادگاه پدری مقام معظم رهبری است از این رو توفیق خدمت به مردم ارزشمند منطقه برای ما یک عنایت الهی است.

طالب‌پور ضمن تشکر از همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان در ارائه برنامه‌ها و پروژه‌های عمرانی شهرستان گفت: تلاش داریم برنامه‌های هفته دولت در سال‌جاری به‌صورت منسجم و هماهنگ و اثرگذار در سطح شهرستان شبستر برگزار شود، به طوری که 65 پروژه قابل افتتاح و کلنگ‌زنی با صرف اعتبار دولتی و مشارکت خیرین بالغ بر 464 میلیارد ریال جزو برنامه‌های هفته دولت است.

وی با اشاره به دستاوردها و خدمات گسترده دولت تدبیر و امید در حوزه‌های مختلف افزود: هفته گرامیداشت دولت فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان شبستر در قالب کارنامه‌ای درخشان در خدمات دولت یازدهم به‌منظور اطلاع‌رسانی و آگاه سازی مردم است.

طالب‌پور بیان کرد: در سال اقتصاد مقاومتی بر اساس منویات مقام معظم رهبری تلاش می‌کنیم ضمن آسیب‌شناسی تحریم‌های ظالمانه، به اقتصاد درون‌زا اتکا شود تا در صورت برگشت تحریم‌ها کشور توان مقاومت در برابر توطئه دشمنان را داشته باشد.

فرماندار شهرستان شبستر گفت: نباید از اقتصاد مقاومتی به عنوان اقتصاد ریاضتی تعبیر گردد بلکه هدف اقتصاد مقاومتی اتکا به تولیدات داخلی است و از مسئولان منطقه می‌خواهیم با حمایت از تولید کننده و رفع مشکلات آنان قدم‌های موثری در تحقق اقتصاد مقاومتی بردارند.
 
طالب‌پور نقطه قوت و اتکاء تقویت مشارکت عمومی شبستر را مهم خواند و اظهار داشت: برای توسعه و اعتلای فرهنگی منطقه مشارکت مردمی مهم‌ترین اصل تلقی می‌گردد و از همه فعالان رسانه‌ها می‌خواهم در اعتلای فرهنگی منطقه ما را یاری دهند.

وی با اشاره به نقش و اهمیت رسانه‌ها و انتقاد اصحاب رسانه تاکید کرد: انتقادپذیری باید در مسئولان منطقه نهادینه شود و از طرفی خبرنگاران هم ضمن انعکاس واقعیت‌ها و به دور از غوغاسالاری که آفت رسانه‌ها است در ایجاد نشاط و امید در جامعه و تقویت آرامش مردم تلاش کنند.

طالب‌پور تغییر در سطوح مدیریتی را امری طبیعی دانست و تصریح کرد: مدیرانی که با تمام توان در حوزه‌های مختلف پای کار هستند و کارنامه درخشان دارند، همچنان حمایت می‌شوند ولی اگر غیر از این باشد سیستم خود مدیران ضعیف را پس خواهد زد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار