63 هزار و 139 تن کالا تیر ماه امسال از گمرک شهرستان پیرانشهر صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازمهاباد ،رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت پیرانشهر گفت: ارزش این میزان کالای صادر شده 15 میلیون و 580 هزار و 575 دلار بوده و این در حالیست که میزان واردات محصولات خارجی 630 تن بوده است.

رسول نامجو افزود: در ماه گذشته همچنین دو هزار و 328 تن کالا به ارزش دو میلیون و 24 هزار و 364 دلار از بازارچه این شهرستان به خارج از کشور صادر و 598 تن و به ارزش پنج هزار و 595 دلار به کشور وارد شده است.

نامجو همچنین با اشاره به فعالیت های معدنی شهرستان پیرانشهر تصریح کرد : در ماه گذشته ضمن بازدید نظارتی از معادن شن و ماسه و طرح های برداشت از مصالح و جلوگیری از برداشت های غیر مجاز ، به منظور جلوگیری از برداشت های غیرمجاز در منطقه با همکاری ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری و منابع آب گشت بازرسی و نظارت مشترک صورت گرفت.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت پیرانشهر،تعداد بازرسی از واحدهای غیر صنفی این شهرستان را 139 مورد عنوان کرد و گفت: در این خصوص 12 پرونده به ارزش 101 میلیون و 996 هزار و 800 ریال تشکیل شد.

صدور 10 پروانه کسب ، تمدید هشت پروانه و ابطال پنج پروانه صنفی ، صدور70 کارت مبادلات مرزنشینی و فعال شدن90 کارت نیز از دیگر فعالیتهای این اداره در تیرماهامسال بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: صدور ، 63 هزار ، تن ، کالا ، گمرگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.