استاندار کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی نیروگاه 500 مگاواتی گیلانغرب با اعتباری بالغ بر 1000 میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

/////////////
اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح برنامه‌های استان متبوع خود به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: در جریان سفر رئیس جمهور به کرمانشاه، برخی پروژه‌های مهم استان از قبیل سد داریان، دانشگاه صنعتی و کارخانه فولاد افتتاح شد، همچنین کلنگ‌زنی‌ طرح‌هایی همچون بیمارستان 540 تخت‌خوابی استان در این سفر صورت گرفت.

وی با اشاره به پروژه‌های قابل بهره‌برداری در کرمانشاه متذکر شد: مرکز درمان ناباروری با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد در سطح بالای علمی، فعالیت‌های درمانی استان و استانهای همجوار را بر عهده دارد همانطور که می‌دانید احداث این مرکز از سوی جهاد دانشگاهی انجام شده است.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: در هفته دولت عملیات اجرایی نیروگاه 500 مگاواتی گیلانغرب با اعتباری بالغ بر 1000 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی آغاز می‌شود. این طرح حدودا 1500 فرصت شغلی را فراهم آورده که برق صادراتی کشور و استان را تأمین می‌کند.

رازانی با بیان اینکه 90 پروژه متوسط و کوچک با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان در کرمانشاه وجود دارد، تصریح کرد: طرح‌هایی در زمینه آبرسانی، عمران و کشاورزی در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.


وی خاطر نشان کرد: محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی و معاونانش چهارشنبه و پنج‌شنبه برای شرکت در کارگروه کشاورزی و شورای اداری استان به کرمانشاه سفر خواهند کرد و گزارشی از فعالیت‌های کشاورزی استان را ارائه خواهند داد، همچنین وی گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم خواهد داشت و از مراکز تحقیقاتی و پروژه‌های اجرایی بازدید خواهد کرد. 

استاندار کرمانشاه یادآور شد: بنده در گفت و گوی تلویزیونی با مردم و در نماز جمعه این هفته گزارشی از عملکرد استان را به مردم ارائه خواهم داد، همچنین مدیران استان به نمایش کارنامه دولت می‌پردازند و ویژه نامه‌ای به چاپ رسیده که در اواسط هفته دولت از آن رونمایی می‌شود.

رازانی متذکر شد: سرمایه گذاری برای طرح‌های قابل بهره‌برداری از دو بخش خصوصی و دولتی تامین شده است. روحانی در سفر اخیر خود به کرمانشاه وعده‌هایی از جمله پروژه مناطق آزاد که کمک بزرگی به رونق منطقه خواهد بود را با خود به همراه داشت همچنین پروژه راه آهن کرمانشاه با تامین اعتبار کافی از سوی دولت تا پایان سال جاری و اوایل سال آینده به پایان خواهد رسید.

وی گفت: پروژه عظیم کریدور گردشگری که حدفاصل بیستون و طاق بستان است، طی یکسال به جریان افتاد و سرمایه گذاری آن با اعتباری بالغ بر 1000 میلیارد تومان در زمینه تجاری، تفریحی، هتل، بیمارستان و... صورت گرفته است. 

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار