استاندار قزوین گفت: در استان قزوین حدودا 871 پروژه خصوصی، دولتی و مشارکتی با اعتباری بالغ بر 1030میلیارد تومان آماده افتتاح خواهد بود.

بهره‌برداری از 871 پروژه خصوصی، دولتی و مشارکتی در هفته دولتفریدون همتی استاندار قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تشریح برنامه‌های استان متبوع خود به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، اظهار داشت: هفته دولت در حقیقت متعلق به مردم و جامعه است و دولت از این فرصت برای ارائه گزارش عملکرد خود به مردم استفاده می‌کند.

وی افزود: در استان قزوین حدودا 871 پروژه خصوصی، دولتی و مشارکتی با اعتباری بالغ بر 1030میلیارد تومان آماده افتتاح خواهد بود. باید گفت این طرح‌ها 1264 فرصت شغلی را هم فراهم آورده است.

استاندار قزوین از حضور اعضای دولت به استان خود خبر داد و  متذکر شد: در هفته دولت میزبان دو تن از اعضای کابینه به استان خواهیم بود. قرار است با حضور اسحاق جهانگیری معاون رئیس جمهور ده‌ها پروژه در استان افتتاح شود و در آخرین روز هفته دولت هم وزیر دادگستری در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت شهید باهنر و رجایی برگزاری می‌شود، شرکت خواهد کرد.

وی با اشاره به طرح‌های شاخص قابل بهره‌برداری در هفته دولت بیان داشت: پروژه شرکت مرغک (جوجه یک روزه) دارای آخرین تکنولوژی روز بوده، شرکت گلدیران در زمینه تولید ماشین لباسشویی ال جی با ظرفیت تولید 200 هزار دستگاه در سال فعالیت می‌کند، شرکت راستیکار البرز، مجموعه هفت الماس و شرکت شیشه دارو با حضور نعمت زاده وزیر صنعت، معدن افتتاح می‌شود.

استاندار قزوین در پایان خاطر نشان کرد: با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول و مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور جلسه شورای اقتصادی مقاومتی و شورای اداری استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار