۶ میلیارد ریال کمک هزینه معیشتی به افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی بوکان پرداخت شد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،رئیس کمیته امداد امام‌خمینی بوکان گفت : در سه ماه نخست امسال بیش از ۶ میلیارد و۶۱۳ میلیون ریال برای کمک معیشتی به افراد تحت حمایت کمیته امداد بوکان پرداخت شد.

قادر درویشی با بیان اینکه هم‌اکنون 4 هزار و 438 خانوار زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام‌خمینی بوکان قرار دارند ، اظهار داشت : از این تعداد 44 درصد به دلیل فوت سرپرست خانوار 24 درصد به خاطر از کار افتادگی سرپرست خانوار، 14 درصد به سبب بیماری سرپرست خانوار و چهار درصد به واسطه وقوع طلاق و 14 درصد هم به دلیل دیگر موارد زیر پوشش هستند.

وی افزود: در سه ماه نخست امسال بیش از 6 میلیارد و 613 میلیون ریال به بیش از 3 هزار و 619 خانوار زیر پوشش برای رفع احتیاجات معیشتی و روزمره خانواده‌ها به حساب سرپرست خانوارهای این شهرستان واریز شده است.

درویشی با بیان اهمیت کارهای کمیته امداد امام خمینی در این خصوص اظهار داشت : بیش از 161 میلیون و 337 هزار ریال در سه ماه نخست امسال برای کمک به 64 نفر پرداخت شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ، 147 درصد افزایش یافته است.

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی بوکان گفت : علاوه بر آن از محل منابع امدادی و کمک‌های مردمی بیش از 152 میلیون و 250 هزار ریال کمک هزینه اجاره مسکن به 203 نفر پرداخت شده است.

وی با تاکید بر اهمیت افزایش آگاهی بخشی افراد در سطوح مختلف تصریح کرد : در سه ماه نخست امسال ، در بخش حمایت و خانواده نیز برای ارتقاء سطح آگاهی‌ خانواده‌ها و تامین جهیزیه ازدواج دختران و پسران زیر پوشش ، به 36 نفر از دختران در مجموع790 میلیون ریال وجه نقد پرداخت شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.