با بهره برداری از تقاطع رو گذر 25 آبان تردد در محور کاوه و شمال اصفهان روان تر می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان تقاطع غیرهمسطح 25 آبان نیز به دلیل حجم بالای ترافیک خیابان کاوه و تلاقی آن با حلقه دوم حفاظتي شهر اصفهان در تکمیل مسیر BRT، تسهیل عبور و مرور خط شرق به غرب و کم کردن بار ترافیکی در دستور کار شهرداری قرار گرفت و اکنون مراحل پایانی طرح در حال انجام است.
در همین راستا با ایرج مظفر معاون عمران شهری شهرداری اصفهان به گفتگو نشستیم.
عملیات اجرایی طرح تقاطع غیرهمسطح 25 آبان از آخر خردادماه سال 94 آغاز شد.

طبق قرارداد این پروژه باید در تیرماه سال جاری انجام می گردید اما به دلیل برخی از تغییرات این پروژه در مرداد ماه سال جاری تکمیل شد.
احداث مسیر بی .آر.تی در کنار پروژه تغییراتی را در طرح 25 آبان ایجاد کرد و حدود یک ماه عملیات اجرای پروژه را به تاخیر انداخت همچنین ایام نوروز پلیس اجازه بستن مسیر شمال جنوب کاوه در مسیر کاوه را نداد اما با فعالیت های زیاد طی 2 ماه این تاخیر جبران شد.
تقاطع غیرهمسطح 25 آبان پایان مرداد ماه سال جاری تکمیل شده است اما در حال حاضر نصب تابلوهای ایمنی، روشنایی و تابلوهای راهنما در دست اجراست و ظرف 4 روز آینده اینطرح به صورت ایمن در اختیار شهروندان قرار گرفته می شود.

گفتنی است تقاطع رو گذر 25 آبان در ابتدای محور کاوه خیابان های ادیب و شهید باهنر را به یکدیگر متصل می کند و نقش بسزایی در روان سازی ترافیک این محدوده دارد .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.