کیفیت ساخت تقاطع غیرهمسطح 25 آبان در بالاترین حد ممکن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان گفت: برای بهره‌‌برداری بهینه از تقاطع غیرهمسطح 25 آبان همه تجربه های عمرانی گذشته در ساخت این تقاطع به کار گرفته شده است.

علی‌اصغر شاطوری ارتقای شاخص‌های کیفی در عرصه خدمت‌رسانی را مهم‌ترین اولویت در برنامه‌های این منطقه دانست و بیان کرد: این کیفیت در ساخت طرح بزرگی همچون تقاطع غیرهمسطح 25 آبان که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد، در بالاترین حد ممکن قرار دارد.

وی افزود: این پل با طول حدود 572 متر و عرض 17 متر شامل 2 بانداست و بزرگ‌ترین دهانه این طرح 64 متر است که بزرگ‌ترین دهانه در پل‌های شهری محسوب می‌شود.

مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان گفت: جدول‌گذاری، حفر چاههای دفع آبهای سطحی و ساماندهی پیاده‌رو‌های اطراف تقاطع غیر همسطح 25 آبان خیابان مدرس در حال تکمیل است.

شاطوری در ادامه گفت: با اجرای کامل ساخت پل و چهارراه همسطح زیر آن شاهد آسان سازی در عبور و مرور ، کاهش ترافیک و آلودگی هوا خواهیم بود.

وی اشاره کرد: تقاطع غیرهمسطح 25 آبان علاوه بر کاهش ترافیک محدوده خیابان کاوه و آسان سازی عبور و مرور خط شرق به غرب، در روان‌سازی تردد خودروها در مسیر شمال به جنوب نیز تاثیرگذار است.




انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.