12 پروژه صنعتی و معدنی همزمان با هفته دولت در خراسان شمالی افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت : 12 پروژه صنعتی و معدنی با اعتباری افزون بر150 میلیاردریال در استان همزمان با هفته دولت افتتاح می شود.

یحیی نیکدل افزود : در مجموع برای 12 واحد در دست افتتاح اعتباری افزون بر 150 میلیاردریال سرمایه گذاری شده که این میزان سرمایه گذاری برای 197 نفر را به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است .

وی گفت : آموزشگاه قالی بافی ، شرکت تعاونی پوشاک اطلس ، میوه خشک کنی ، کانجویان مس فاروج،تولید گراتون لاستیک ، لوله خرطومی ، آجر قربانیان ، پاک شیمی اترک، راه فرمای توس ،صنعت گستران جاجرم ، پلیکان بتن شرق و المان بتن پارس جزو پروژه‌های قابل افتتاح استان در هفته دولت هستند.

نیکدل با اشاره به اینکه این پروژه ها در شهرهای جاجرم ، بجنورد ، راز ،فاروج و شیروان است ، خاطر نشان کرد : پراکندگی این طرح ها در تمامی شهرستان های استان با هدف توسعه اقتصادی و اشتغال زایی و کمک به روند توسعه استان برنامه ریزی شده است.

وی گفت : بودجه بانکی استان محدود بوده و نمی تواند پاسخگوی حجم عظیمی از پروژه های صنعتی و معدنی استان باشد به همین دلیل استفاده از توان بخش خصوصی و سایر راهکارهای تامین سرمایه از جمله صندوق توسعه ملی و همچنین به کار گیری از سرمایه گذاری های ثابت انجام شده و آغاز مشارکتی جدید در روند استفاده بهینه از این سرمایه های غیر فعال بسیار ضروری است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.