همدان؛

حضور جامعه ورزشی همدان در گلزار شهداء در هفته دولت

گلزار شهدای باغ بهشت همدان همزمان با نخستین روز از هفته دولت با حضور استاندار همدان و مسوولان استانی و جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان غبارروبی شد.

حضور جامعه ورزشی همدان در گلزار  شهداء در هفته دولت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در این آیین معنوی ، نیکبخت استاندار همدان، معاونان استاندار، مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط، روحانیون و جمعی از کارکنان ادارات استان به همراه تعدادی از خانواده های معظم شهدا حضور داشتند.

حضور رسول منعم مدیرکل، معاونین و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان در این مراسم معنوی جلوه خاصی به آغازین روز هفته دولت داده بود.

حاضران در این آیین معنوی ضمن نثار گل به مزار شهدای همدان، با قرائت فاتحه یاد و خاطره جانفشانی های شهدا در هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و بر ادامه راه آنها تاکید کردند.
همچنین مدیرکل، معاونین و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان با حضور در مزار سردار شهید حاج حسین همدانی ، سردار شهید علیرضا شمسی پور و شهیدان کرمی و صانعی یاد شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.

مردم همدان افزون بر 8 هزار شهید در دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند.

هفته دولت از امروز همزمان با سراسر کشور در همدان آغاز شده و تا هشتم ماه جاری سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر ادامه دارد.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار