معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان هـمدان گفت: همه بانک های استان باید به زوج های جوان به هر کدام 100 میلیون ریال و در مجموع 200 میلیون ریال به یک زوج جوان پرداخت کنند.

همه بانک های استان موظف به پرداخت وام 20 میلیونی زوج های جوان هستند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اسداله ربانی مهر گفت : بدنبال مصوبه مجلس شورای اسلامی و ابلاغ دولت و بانک مرکزی از ابتدای خرداد سال جاری همه بانک ها موظف به پرداخت وام 100 میلیون ریالی به هر کدام از زوج های جوان هستند .

وی گفت : زوج های جوان باید بعد از عقد در سامانه بانک مرکزی ثبت نام و بانک خود را انتخاب کنند و بعد از مشخص شدن بانک به شعبه مراجعه و تشکیل پرونده دهند و اگر پرونده زودتر و در موعد مقرر تشکیل نشود از سیستم خارج می شوند و فرد دیگری جایگزین می شود و به همین علت از زوج های جوان می خواهیم در جهت تشکیل پرونده تسریع کنند تا زودتر وام های آنها پرداخت شود .

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : در حال حاضر 14 بانک و موسسه در استان وام ازدواج پرداخت می کنند و هیچکدام از بانکها به لحاظ قانونی نباید وام 3 میلیونی پرداخت کنند چون وام ازدواج از 3 میلیون به 10 میلیون تومان تبدیل شده است و باید همه بانکها وام 10 میلیونی را به هر کدام از زوج ها پرداخت کنند .

ربانی مهر گفت : استاندار و معاون سیاسی استاندار در جلسات جداگانه ای که با بانکها داشتند تاکید زیادی بر پرداخت وام ازدواج به زوج های جوان داشتند و بانک ملی به عنوان مسئول شورای هماهنگی بانکهای استان باید توجه ویژه ای به وام ازدواج داشته باشد .

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.