حشدالشعبی عراق: ثامر سبهان از اعدام تروریست‌ها در زندان ناصریه عصبانی است

فرمانده گردان‌های ابوالفصل العباس(ع) نیروهای مردمی عراق، تلاش‌های سفیر سعودی در بغداد بر ضد نیروهای بسیج مردمی را ناشی از خشم وی از اعدام تروریست‌های زندان ناصریه دانست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الفرات، اوس خفاجی فرمانده نیروهای ابوالفضل العباس(ع) وابسته به حشدالشعبی عراق، در واکنش به داستان‌بافی روزنامه الشرق الاوسط مبنی بر مشارکت نیروهای گردان ابوالفضل العباس(ع) در سوءقصد تروریستی علیه ثامر سبهان سفیر عربستان در بغداد گفت: ثامر سبهان سفیر عربستان در عراق به دنبال در هم آمیختن موضوعات پس از فشارهای وارده از سوی حشدالشعبی در موضوع اعدام تروریست‌های زندانی در زندان ناصریه است.

وی افزود: ادعاهای سفیر سعودی‌ها در عراق بی اساس‌است. وی پس از اینکه فشار حشدالشعبی را در موضوع اعدام متهمان جنایت اسپایکر که گروهی از آنها نیز سعودی بودند، مشاهده کرد، سعی کرد که سناریوسازی کند تا این فشار نیروهای بسیج مردمی را در این زمینه کم کند.

این مقام نظامی تاکید کرد: سبهان به دنبال مجرم نشان دادن حشدالشعبی است و در واقع این در راستای ادعاهای خارج از عرف دیپلماسی این سفیر است که می‌کوشد تا نیروهای بسیج مردمی را به کشتار و اتهامات بی‌اساس متهم کند و هم اکنون هم می‌خواهد سوء قصد تروریستی به نیروهای مردمی عراق را به موارد قبلی اضافه کند.

وی افزود: مخالفت‌های مردمی زیادی با سفیر سعودی ها در عراق وجود دارد و با این اتهامات وی قصد دارد که نگاه افکار عمومی را تغییر دهد. این ادعا اگر درست بود از طریق دادخواست رسمی در دادگاه‌ها پیگیری می‌شد.



انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار