سند جامع فرهنگی در کمیسیون فرهنگی اجتماعی و زیارت شورای اسلامی شهر مشهد تدوین شد

تدوین سند جامع فرهنگی در کمیسیون فرهنگی اجتماعی و زیارت شورای اسلامی شهر مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  رئیس کمسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری امروز با بیان این مطلب گفت: با توجه به رسالت و وظیفه ای که در سیاست گذاری در حوزه آسیب ها مشکلات موجود در شهر بر عهده ماست، در ابتدای شورای کمیسیون، سیاست هایی تبیین شد و به دنبال آن سیاست ها و شاخص هایی را مد نظر داشتیم.

حجت الاسلام والمسلمین مجید فاطمی ارفع در این نشست خبری به برخی اقدامات کلان در کمیسیون فرهنگی و مجموعه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اشاره کرد و افزود: دو موضوع اساسی را که شورا تبدیل به گفتمان کرد، بحث حاشیه نشینی شهر مشهد و ستاد اسکان ارزان قیمت بود.

رئیس کمسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت شورای اسلامی شهر مشهد اظهار داشت: برای اولین بار در شهر مشهد یک سند جامع فرهنگی توسط کمیسیون فرهنگی تدوین شد که مراحل پایانی آن در مرکز پژوهش در حال انجام است.

او خاطرنشان کرد: این سند 18 موضوع اصلی فرهنگی و اجتماعی را در شهر مقدس مشهد با توجه به معضلات و مشکلات در بر دارد که دارد، که 18 راهکار برای آن ها تبیین شد و آماده ارائه است.

فاطمی ارفع درمورد پیگیری راهبرد توسعه شهری (cds) در شهر مشهد گفت: راهبرد توسعه شهری درشهرداری در حال تبیین است و قرار شد که کمیسیون فرهنگی هم در این برنامه ورود پیدا کند.

انتهای پیام//ی م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.