پزشکی،حرفه ای مقدس و برخاسته از فطرت پاک انسان هایی چون بوعلی سینا، حکیم و طبیب حاذق و نامدار ایرانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، یدا.. موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان در پیامی به مناسبت یکم شهریور ماه روز پزشک گفت: به واقع  پزشکان ضامن سلامت جامعه ، امنیـت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم رابا روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند.

وی افزود:ابن سینا ،جرجانی، رازی و دانشمندان و طبیبان فرهیخته که علم را در خدمت انسانیت و رشد فضیلت های اخلاقی قرار داده، بر خود می بالد که افرادی پاک نهاد و نیکو سرشت به پشتوانه ی توانایی و دانایی توشه گرفته از فرهنگ ملی و اسلامی در سودای تامین سلامت انسانها همت خویش را به کار گرفته اند و مجدانه تلاش می نمایند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان گفت: پزشکانی که در هشت سال دفاع مقدس با ایثار و حماسه خود عزتی به سرزمین ما بخشیدند، و حال آنانی که افتخار خدمت به محرومین و دردمندان را با هیچ موقعیتی برابری نداده اند

در انتهای این پیام امده است:يكم شهريور ماه، زاد روز شيخ الرئيس ابوعلي سينا كه به شايستگي روز پزشك نامگذاري شده است را به جامعه پزشكي، و مخصوصا سفیدپوشان عرصه سلامت استان کرمان صميمانه تبريك عرض نموده و از خداوند متعال، مزيد توفيقاتشان را در راستای خدمت به مردم شهيد پرور و جامعه ايران اسلامي مسئلت می نمايم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.