استاندار آذربایجان‌شرقی از افتتاح 864 پروژه در استان با صرف اعتبار 780 میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جبارزاده در جمع خبرنگاران، از افتتاح 864 پروژه در استان با صرف اعتبار 780 میلیارد تومانی در هفته دولت خبر داد و افزود:در سه سال گذشته حدود 6 هزار پروژه عمرانی را در سطح استان با صرف اعتبار حدود 7 هزار و 500 میلیارد تومانی به بهره برداری رسانده‌ایم.

وی با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز طرح پهنه‌بندی گندم در استان افزود: در این زمینه 350 نفر از فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی را از طریق سازمان جهادکشاورزی به روستاها اعزام کرده‌ایم تا طرح پهنه‌بندی گندم را اجرا کنند و امروز هیچ روستایی در سطح استان وجود ندارد فاقد متخصص کشاورزی باشد.

جبارزاده افزود: میزان خرید گندم استان را تا به امروز به 464 تن رساندیم و طبق پیش‌بینی‌ها امسال می‌توانیم 800 هزار تن گندم در استان تولید کنیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: در بحث اقتصادی شعار ما همواره این بود که دولت رقیب بخش خصوصی نیست بلکه می‌خواهد بسترهای لازم را برای فعالیت موثر بخش خصوصی فراهم کند ما این شعار و جهت‌گیری را در اقدامات خود برای مردم قابل لمس کردیم.

جبارزاده ادامه داد: معتقدیم بخش خصوصی باید اداره امور استان را به دست گیرد و خود را در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های استان مسئول بداند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.