میلیاردر آمریکایی قصد دارد حتی در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری باز هم در برنامه تلویزیونی "کارآموز" اجرا کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در گفتگو با یک مقام شبکه ان بی سی اعلام کرده بود حتی اگر در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود و به کاخ سفید راه یابد باز هم به حضور در برنامه تلویزیونی "کارآموز" ادامه می دهد.

این مسئله نخستین بار در ماه ژوئن (ماه گذشته میلادی) بوسیله "سارا الیسون،" خبرنگار مجله "ونیتی فِر" گزارش شد؛ اما به نظر می رسد حاشیه های این خبر تنها از چند روز گذشته آغاز شده است. 

سارا الیسون در یادداشتی که در خصوص مکالمه "استیو برک،" مدیر عامل شرکت "ان بی سی یونیورسال" و "دونالد ترامپ" در سال 2011 بود، نوشت: این دو گفتگو کردند که ترامپ باید برای ریاست جمهوری آماده شود و اگر پیروز شد همچنان به اجرای برنامه تلویزیونی محبوب "کارآموز" ادامه می دهد.

الیسون همچنین از علاقه ترامپ به افزایش رتبه برنامه های تلویزیونی خبر داد و گفت: شبکه های تلویزیونی از استراتژی های رسانه ای ترامپ پول زیادی بدست می آورند. نکته اصلی این است که ترامپ نمی تواند یک مخاطب تلویزیونی را با یک رأی دهنده سیاسی تشخیص دهد و برای آنها تفاوت قائل شود.

"کارآموز" نام برنامه تلویزیونی واقعی آمریکایی است که بوسیله مارک برنت ساخته شده است و اجرای آن را دونالد ترامپ بر عهده دارد. ترامپ که بیشتر ثروت خود را از خرید و فروش املاک و مستغلات بدست آورده است به پیشنهاد مارک برنت در این فیلم اجرا می کند. حق پخش این برنامه بوسیله شبکه ان بی سی خریداری شده است. این برنامه از ژانویه 2004 تاکنون در قالب یازده فصل پخش شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار