معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان از راه‌اندازی موزه عکاسی در همدان خبر داد و گفت: همدان آمادگی برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان را دارد.

موزه عکاسی در همدان راه اندازی می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدابراهیم الهی‌تبار در مراسم پاسداشت چهره‌های برگزیده جوان فرهنگ و هنر استان همدان اظهار داشت: با راه‎اندازی موزه عکاسی به عنوان یکی از ظرفیت‌های استان می‌توان بستر مناسبی را برای علاقمندان این حوزه فراهم کرد.

وی با اشاره به نیروی جوانی و ظرفیت‌های جوانان ادامه داد: جامعه‌ای که بالاترین جمعیت را بین سنین 16 تا 64 سال داشته باشد می‌تواند ظرفیت های خدادادی داشته باشد و در راستای توسعه کشور خود استفاده کند.

الهی تبار یادآور شد: امیدواریم شاهد هنرنمایی و افتخارآفرینی جوانان باشیم زیرا این جوانان شایسته بهترین‌ها هستند.

وی با بیان اینکه ما کشوری هستیم که از این فرصت طلایی بهره‌مندیم، گفت: می‌توانیم از این ظرفیت در عرصه‌های مختلف ورزشی، تولیدی، اقتصادی، هنری و فرهنگی استفاده کرده و کشور را به سمت توسعه ببریم.

الهی‌تبار خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم می‎توانیم 20 سال از این ظرفیت بهره‌مند شویم و اگر نتوانیم تبدیل به تهدید خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طی دو سال با وجود تنگناهای موجود، هزینه‌هایی را فراهم کردیم و اکنون همدان در عرصه فرهنگی و هنری مد نظر مسؤولان کشوری است.

الهی‎تبار با بیان اینکه سال قبل با برگزاری جشنواره‌ها همدان برنامه های فرهنگی ملی و بین‌المللی را اجرا کرد، افزود: در جلسه‌ای که با مجموعه بنیاد فارابی داشتیم، از سوی اصفهان اشاره شد که چرا جشنواره فیلم نوجوان به همدان رفت که ما اعلام کردیم اگر اصفهان نتواند جشنواره کودک را برگزار کند، همدان آمادگی برگزاری کامل جشنواره فیلم کودک و نوجوان را دارد.

وی تاکید کرد: این موضوع دنبال می‌شود و اگر مقدمات فراهم شود دنبال این هستیم جشنواره فیلم کودک و نوجوان را به صورت کامل و یکجا داشته باشیم.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.