شیخیانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

عملکرد دولت برای مردم در انتخابات 96 مهم‌تر از نقش حامیان روحانی است

دبیرکل حزب مردم گفت: عملکرد دولت برای مردم در انتخابات 96 موثرتر و مهم‌تر از حمایت برخی از افراد است.

امرالله شیخیانی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون تاثیرگذاری حمایت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت: یکی از واقعیت‌های جامعه ما نقش مهم شخصیت‌هایی چون هاشمی رفسنجانی در انتخابات است.

دبیرکل حزب مردم با اشاره به اینکه نوع حمایت هاشمی رفسنجانی و امثال وی در انتخابات 96 از روحانی با نوع حمایت از وی در انتخابات سال 92 کاملا متفاوت است، اظهار داشت: مطمئنا در این دوره عملکرد دولت برای مردم بسیار مهم‌تر و تأثیرگذارتر از حمایت اشخاصی چون هاشمی رفسنجانی است.

وی ادامه داد: اگر روند دولت به همین منوال ادامه پیدا کند و در مدت باقی مانده بازسازی نشود، بعید است روحانی در انتخابات آتی توفیقی داشته باشد و به دور دوم راه پیدا کند.

شیخیانی با اشاره به اینکه زمانی یکی از همراهان و مدافعان دولت بودم، تصریح کرد: بنده یکی از معدود کسانی بودم که پیش از آغاز انتخابات ریاست جمهوری سال 92 از کاندیداتوری روحانی در تاریخ 11 فروردین 92 و در تالار آدینه حمایت کردم.

دبیرکل حزب مردم افزود: در سال 92 نمی‌توانیم صرفا به دلیل حمایت اشخاصی چون هاشمی رفسنجانی از روحانی حمایت کنیم.

وی تأکید کرد:  روحانی و اعضای کابینه‌اش بهتر است در مدت باقی مانده به جای آنکه چشم به حمایت اشخاصی چون آیت‌الله هاشمی رفسنجانی داشته باشند، تمرکزشان معطوف به بهبود عملکرد و رفع ضعف‌های دولت باشد. 

شیخیانی گفت: یکی از دلایل عدم توفیق دولت یازدهم این است که اکثر اعضای قوه مجریه نه مرام اصلاح طلبی و نه مرام اعتدال‌گرایی را دارند و به واسطه فاکتورهای دیگر وارد دولت شده‌اند. 

دبیرکل حزب مردم در واکنش به شرط و شروط برخی از اصلاح طلبان برای حمایت از روحانی در انتخابات آینده تصریح کرد: به هیچ وجه شروطی را که منوط به دستیابی به قدرت و یا کابینه دولت است را قبول ندارم.

وی ادامه داد: کسانی که چنین شرط‌هایی را مطرح می‌کنند تنها هدفشان این است که به واسطه ورود یک یا چند شخص حقیقی به دولت به خواسته‌های گروهی و باندی خود برسند و چندان توجهی به موضوع خدمت به مردم ندارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر نگاه ما صرفا تحقق خواسته‌های گروهی باشد، قطعا نمی‌توانیم به نتایج مطلوب و شایسته برسیم و از تحقق اهدافی چون اقتصاد مقاومتی هم دور خواهیم ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار