در حالی المپیک 2020 در توکیو برگزار خواهد شد که شرایط گزینش آن به مراتب سخت تر از المپیک های قبلی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛ به تازگی المپیک ریو به اتمام رسید و یزد حتی یک نماینده در کاروان 64 نفره ی امام رضا(ع) نداشت!

نبود یزدی ها در هیچکدام از 15 رشته ای که ایرانی ها در ریو نماینده داشتند از یک سو و پیر شدن غالب تیم های ملی کشورمان و نیاز به پوست اندازی این تیم ها از سوی دیگر می تواند انگیزه ی ورزشکاران یزدی را دو چندان کند.

اما بی شک برای اخذ ویزای توکیو نخست باید تلاشی همچون ژاپنی ها کرد و در این راه موتور انگیزشی این ورزشکاران حمایت همه جانبه ی مسئولان و مردم می باشد.

اگر به همین چند ماه اخیر اجمالی نظر کنید در می یابید که صنایع برای بیرون امدن از صنعت ورزش از هیچ کاری دریغ نکردند؛برای مثال فولاد تنها یک گام برای فروش تنها سهمیه ی لیگ یکی استان کم اورد و حضور سنگ اهن در لیگ برتر هندبال به اندازه ی احتمال برخورد شهاب سنگ به زمین است!

بی مهری ها به ورزش یزد عاملی شده تا به جای تماشاگران پر شور در ورزشگاه های استانمان تا چشم کار می کند سکوهای سرد بتونی دیده شود.

کوچ ورزشکاران انفرادی یزدی نظیر شمشیر بازی به شهر های دیگر ان هم به علت نبود تیم و اسپانسر مناسب از دیگر مشکلات ورزش استانمان  به شمار می رود.

در نهایت اگر دریابیم که یک ورزشکار نماینده ی همه ی ما در تمامی مسابقات ورزشی درون مرزی و برون مرزی است می توانیم در بزرگترین رویداد ورزشی دنیا نه تنها حضور پیدا کنیم بلکه در ان ویترین خودی نشان دهیم.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.