سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: حضور در تورنمنت تایلند به آمادگی و هماهنگی بالای بازیکنان کمک بسزایی می کند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال ایران اظهار داشت: بازی برابر قزاقستان سخت بود. این تیم عنوان چهارم اروپا را دارد و حریف سرسختی برایمان بود. باتوجه به اینکه بازی تدارکاتی مناسبی نداشتیم، تورنمنت تایلند برایمان بیشتر حکم بازی تدارکاتی و آماده سازی را دارد تا کسب نتیجه گرفتن.
وی ادامه داد: دیدار ژاپن و تایلند را آنالیز کرده و معتقدم تیم تایلند فراتر از آسیا است. رشدی که این تیم دارد، مربی بسیار خوبی که جذب کرده و از همه مهمتر حضور 8 هزار تماشاگری که در این دیدار حضور داشتند، شرایط بازی برای ما را سخت خواهد کرد. اما همانطور که در بالا اشاره کردم، هماهنگ شدن بازیکنان برایمان اهمیت بالایی دارد و به این تورنمنت به بازی تدارکاتی و آماده سازی نگاه می کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال یادآور شد: ما تمام تلاشمان این است که با بهترین آمادگی جسمانی به مصاف حریفات سرسخت خود در جام جهانی کلمبیا برویم. بر همین اساس نوع نگاهمان کسب تجربه، آماده سازی و هماهنگی بیشتر تیمی است و نتیجه برایمان اهمیتی ندارد. در بازیهای سخت ملی پوشان تحت فشار قرار می گیرند و محک جدی و مناسبی می خورند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار