مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در ایام دهه کرامت 2 هزار و 800 زائر کودک از جنگ های قرآنی ایوان مقصوره صحن گوهرشاد حرم مطهر رضوی بهره مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی امینی گازار افزود: اداره علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی برای اولین بار در ایام میلاد با سعادت امام رضا(ع) و دهه کرامت، جنگ های قرآنی ویژه کودکان را در ایوان مقصوره حرم مطهر رضوی برگزار کرد.

وی ابراز کرد: زائران کودک با حضور در این جنگ ها از برنامه هایی جذابی همچون قصه‌گویی، دانستنی های قرآن، نقاشی، نیایش، کاردستی، حفظ سوره، فعالیت گروهی، آداب زیارت، صلوات خاصه امام رضا(ع)، احکام نماز و آشنایی با آیات و احادیث بهره مند شدند.

امینی گازار به برگزاری مسابقات قرآنی اشاره کرد و افزود: در این ایام بابرکت مسابقات قرآنی «شفیعه»، «سراج الله»، «فرقان» و «آفتاب طوس» در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی برگزار شد که بیش از 4 هزار و 316 نفر در آن شرکت کردند.

مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات 4 هزار و 500 برگه مسابقه توزیع شد، ابراز کرد: در این مسابقات به 96 زائر به قید قرعه هدایای نفیسی اهدا شد.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار