معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت:نگاه اعتدالی سرلوحه دولت یازدهم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: دولت یازدهم از همان ابتدا اعلام کرد که تدبیر امور را براساس عقلانیت، اعتدال و صداقت دنبال می کند و با وجود مشکلات متعدد، به این شعار در عمل پایبند بوده است.

دکتر یوسف شاه حسینی گفت: دولت عقلانیت و اعتدال را در عرصه سیاست داخلی و خارجی پیاده کرده و اقدام های اثرگذاری در این حوزه ها انجام داده است. هر کدام از 2 مولفه اعتدال و عقلانیت در درازمدت در تدبیر امور کارساز هستند و هیچ جامعه ای بدون پایبندی عملی به آنها به پیشرفت نخواهد رسید.

وی اظهار داشت: در حوزه رفتاری نگاه اعتدالی یعنی اینکه امکان حضور همگانی در تدبیر امور میسر باشد و کسی از این دایره حذف نشود که طبیعی است در این راستا تحزب، تفاوت و اختلاف نفی نمی شود.

معاون استاندار گفت: محروم کردن بخش اعظمی از جامعه از اثرگذاری در رویدادها و فعالیت ها، یک حرکت سطحی و زودگذر و اقدامی آسیب زاست.

وی افزود: باور به صداقت جوهره بنیادین اثرگذاری اقدام ها است که در روح و جان مخاطب می نشیند و در پیشبرد امور نقش محوری دارد.

شاه حسینی گفت: اگر در جامعه ای این احساس ایجاد شد که متولیان در گفتار و کردار صادق هستند، امید و همدلی و اعتماد بین دولت و ملت شکل می گیرد.
وی با اشاره به اهمیت نگاه اعتدالی در اجرای امور افزود: حوزه رفتاری در امور اجرایی باید متاثر از نگاه اعتدالی باشد تا کسی از دایره اندیشه و مشاوره دادن کنار گذاشته نشود و این امکان برای بخش اعظمی از جامعه ایجاد شود تا دانش و بینش خود را برای توسعه و پیشرفت جامعه به کار بگیرد.

به گفته این مدیر ارشد، امواجی را که در نتیجه صداقت ورزی در عرصه جامعه ایجاد می شود،بسیار اثرگذاراست، به شرطی که در عمل نشان داده شود


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، نگاه ، اعتدالی ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.